Kan ik van een auto met klasse 3 alarm rustig de band vervangen?

Ik heb een auto met beveiligingsklasse 3. Hier zit ook hellingdetectie in dat af gaat als je de auto omhoog krikt.

Ik wil mijn band verwisselen maar ik ben bang dat mijn alarm afgaat omdat ik de auto omhoog krik.

Kan ik bij mijn auto de band vervangen zonder dat het alarm afgaat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Edraket
10 jaar geleden
Wil je wielen stelen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja inderdaad.

Het beste antwoord

Als jij eigenaar van de auto bent kan jij het alarm dus ook uitschakelen. Dat doe je door je auto te openen met de afstandsbediening. Ik neem aan dat de auto ontgrendeld is als jij gaat sleutelen. Dan gebeurt er dus niets. Als je gaat sleutelen als de car op slot( dus op alarm staat) kan het zijn dat het alarm af gaat. Don t worry. Er komt geen politie want alleen bij klasse 5 gaat er een melding naar een meldkamer. Je hebt alleen lawaai om je heen. Oplossing is simpel. Wisselen met alarm uit.